«Καμμιά είδηση δεν είναι αληθινή, αν πιο πριν δεν διαψευστεί επισήμως»

(ρήση παλιού -εγγλέζου μάλλον...- φαρμακερού δημοσιογράφου)

18.8.12

Ο ΠΡΩΤΟΣ πιο επικίνδυνος...

Την μανία μου με τις εξερευνήσεις την ξέρετε. Άλλωστε το καταδεικνύουν και ο τίτλος του "μπλογκ" μου και η υπογραφή μου... Όταν λοιπόν έγινε ο μικρός χαμός με το δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού "Σπήγκελ", που εδώ αναπαρήγαγαν τα "ΝΕΑ", το "Πρώτο Θέμα" κ.ά., ότι ο Τσίπρας είναι ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ πιό επικίνδυνος πολίτικός, βάλθηκα να βρώ ποιός είναι ο πρώτος.
Άμ! δέ...
Καμμιά δεκαριά «σάϊτς» επισκέφτηκα {τα οποία έδειχναν επαγγελματικά-βιοποριστικά αφού ήταν πηγμένα στις διαφημίσεις} αλλά σε ΚΑΝΕΝΑ δεν βρήκα να κατονομάζεται ο ΠΡΩΤΟΣ πιο επικίνδυνος.
Όλα αναπαρήγαγαν τα δημοσιεύματα των παραπάνω, που ΔΕΝ ξεκαθάριζαν αυτό το σημείο. «Επαγγελματισμός» να σού πετύχει...
Αποφάσισα λοιπόν να το παλαίψω αλλοιώς το θέμα.
Άμα εμένα μού μπαίνει ένα ερώτημα στο μυαλό, παθαίνομαι μέχρι να το απαντήσω.
Και νά! τί σκέφτηκα και έκανα για να βρώ τον ΠΡΩΤΟ πιο επικίνδυνο:
Έχω έναν εκτεταμένο κατάλογο από e-mail, συγγενών, φίλων, γνωστών {"παλιών καλών" ή και περιστασιακών}. Πάνω από 1.500 διευθύνσεις. Αρκετά μεγαλύτερο ως "δείγμα" από αυτά που χρησιμοποιούν οι εταιρείες δημοσκοπήσεων {συνήθως 1.000÷1.200}. Τους έστειλα λοιπόν ένα μήνυμα με αυτό το ερώτημα: Ποιόν θεωρούν ως το ΠΡΩΤΟ πιο επικίνδυνο -πολιτικά...- άτομο. Απάντησαν 173, δηλαδή κάπου 11%. Καλή ανταπόκριση. Έκατσα, ομαδοποίησα, κατέταξα και μελέτησα τις προτάσεις και αυτοπροτάσεις (υπήρχαν και τέτοιες...). Απόρριψα τις πλακατζήδικες, ξεδιάλεξα τις υπόλοιπες και σχημάτισα έναν κατάλογο επικινδυνότητας των 10 πιο επικίνδυνων.
Από αυτούς πήρα συνέντευξη. Τηλεφωνική ή ηλεκτρονική από τους περισσότερους και προσωπική από όποιους ήταν εύκολο και σχετικά ανέξοδο. Έτσι κατάληξα στον ΠΡΩΤΟ πιο επικίνδυνο που είναι ο εικονιζόμενος.
{την φωτογραφία του και την τεκμηρίωση
θα την βρείτε στο μπλογκ μου: kosmoexerevnitis.blogspot.gr}

Δεν υπάρχουν σχόλια: