«Καμμιά είδηση δεν είναι αληθινή, αν πιο πριν δεν διαψευστεί επισήμως»

(ρήση παλιού -εγγλέζου μάλλον...- φαρμακερού δημοσιογράφου)

28.8.12

«Ακονίζει τις ξιφολόγχες» ο φύρερ-εγέρθητω...
Εγώ καθάρισα-λάδωσα το "Enfield" του παππού...

Ξαναθυμήθηκα την "βασική εκπαίδευση" στο στρατόπεδο νεοσυλλέκτων στην Κόρινθο.
Το "κινητό ...ωραίο" και το "αέρια-βάλλεστε" του δεκανέα, τις πορείες προς Εξαμίλια. Τις "καλλιόπες" και τις "πατάτες-μπλούμ". Και το λύσε-δέσε το "ένφιλ" με κλειστά μάτια σε 90 δευτερόλεπτα.
Ξαναθυμήθηκα όμως και την σκοποβολή. Με πραγματικές σφαίρες.
Ευτυχώς ο παππούς(*) είχε φυλάξει κι ένα σωρό από τέτοιες. Για το "ένφιλ" του... Διότι άντε εσύ να ψάξεις να βρείς σήμερα σφαίρες κατάλληλες για προπολεμικό εγγλέζικο όπλο...
Κι έτσι, μέρες που είναι, Τετάρτη και Σαββατοκύριακα που όλο τα μπάμ-μπούμ των κυνηγών ακούς, βρήκα την ευκαιρία να προπονηθώ στη σκοποβολή, κάπου απόμερα στο βουνό.
Ακονισμένες ξιφολόγχες οι ανεγκέφαλοι ...εγέρθητοι; 
Μπάμ-μπούμ εγώ!
Υπολογίζω να φάω μέχρι καμμιά δεκαριά από δαύτους, αν μου επιτεθούν.
Διότι που να προλάβει ο Δένδιας και οι "υπ' αυτόν" να μέ προστατεύσουν.
Άσε που μπορεί και να μην θέλουν κάποιοι τους...
Αν και ηλιοκαμένος(**), δεν «μοιάζω» πολύ με μετανάστη... Αλλ' είναι σίγουρο ότι οι "εγέρθητοι" μέ έχουν στα τεφτέρια τους ως ψευτοκουλτουριάρη υποστηρικτή των μεταναστών και "μίασμα" εν γένει... Διατηρούν καλούς "φακέλλους" αυτοί για όλους μας. Από τα παλιά...
Οπότε, ως φρονίμων παιδί, έχω ...μαγειρέψει από τώρα την προστασία μου.
Δεν σάς συνιστώ να κάνετε κάτι ανάλογο βέβαια!
Είμαι φίλος της ειρήνης εγώ! Και υπέρ του αφοπλισμού!
- - - - - - - - - - - -
(*) προνοητικός άνθρωπος... μάλλον αυτουνού τα γονίδια κουβαλάω...
(**) λόγω δουλειάς στο ύπαιθρο... διακοπές δεν πάω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: